خدمت به مجاوران باید تشکیلاتی و مستمر باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: خدمت به مجاوران حرم رضوی باید با استمرار و برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد تا دچار وقفه نشود

photo_2024-12-23_13-26-36.jpg
2024-12-23 13:27:10

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هادی غلامی، مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کسی که توفیق خدمت در آستان مقدس رضوی را پیدا می‌کند باید فعالیت‌ها و اقدامات او نیز مورد رضایت امام رضا # قرار بگیرد.

ایشان افزود: خدمات و فعالیت‌های بسیاری در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود که هرکدام به‌نوبه خود ارزشمند و قابل‌تحسین است اما برای انجام بعضی از خدمات امام رضا # خودشان افراد را انتخاب و استخدام می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت شما در بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از قبیل چنین خدماتی است، ادامه داد: بسیاری از زائرانی که به حرم امام هشتم # مشرف می‌شوند، حاجت‌های مادی دارند و ازآنجاکه آن حضرت هیچ حاجتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند و تفاوتی بین زائران خود قائل نیستند، شما عزیزان عوامل ایشان برای انجام این مقصود هستید.

ایشان با اشاره به اینکه جدیت، پشتکار و روحیه تشکیلاتی داشتن، ویژگی‌های بارز شما در دوران مدیریتی است، تأکید کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی خود را در خدمت‌رسانی به مجاورین به‌گونه‌ای انجام دهید که بتوانید استمرار داشته باشید و دچار وقفه نشوید.

    بیان دیدگاه